tirsdag 9. juli 2013

Sommer og trivsel


 
Nok en gang - long time, no bloggin'. Must change.
 
Men det er sommer da. Mange som blogger mindre nå, er det ikke? Hvertfall lov å unnskylde seg med det sånn i første omgang, tenker jeg ;)
 
Men det er muligens ikke det som er grunnen. Manglende tilstedeværelse i eget hjem, med tilsvarende manglende tilstedeværelse ved egen PC har nok mere av skylda. Derfor ble dette et tilfelle av "ta de bildene man har tilgang til" på lånt PC. Men det er jeg som har tatt bildene da! Og jeg liker dem egentlig litt, sånn i all sin enkelhet. Med en kjæreste som er FLINK til å a bilder, samt et mer eller mindre urørt speilreflekskamera liggende hjemme, må jeg ta meg på tak og lære litt snart. For det er jo gøy å ta bilder!
 
 
Disse bildene er fra st.hansaften nede i Svinhammersfjæra. For en fin kveld! Fullstendig verd å ta turen ens ærend fra Stjørdal for å sitte i fjæra og grille pølser, spise bålstekte vafler, skravle og knipse bilder av tantefrøknene. Måtte det bli mange slike kvelder i løpet av sommeren!
 

 
 
Og så Mamzen og Papzen da. Godt gjemt bak hendene sine, men fortsatt fine folk :)
 
Anyways; kjæreste og nybakt eplekake lokker, men jeg skal gjøre et helhjertet forsøk på å ikke være fullt så slapp til å blogge framover :)




1 kommentar:

  1. Syns d har vorre litt dafft med blogginga ja Berit. Men sætt d på nyforelskakonton ;)

    God sommer t dæ å dine :)

    Kristin

    SvarSlett