mandag 8. august 2011

Riga. Hihiii ;)

Endelig har jeg kommet meg hjemmefra en tur; Riga er ok! Nå har vi strengt tatt kommet hit ganske nettop, men hittil liker vi det vi ser. Mamzen min og jeg forlot PLASKENDE regnvær i Trøndelag i formiddag til fordel for sol og et parogtyve grader her. Helt perfekt. Ikke det at det betyr noe hvilket vær dere har hjemme, unner alle finvær jeg, men det er som man sier:

"Egen lykke er vel og bra, men andres ulykke er heller ikke å forakte."

Sikkert en klok person som har sagt det en gang, aner ikke hvem. Og det er jo sant, det setter en ekstra liten "spiss" på det hele ;)

Fant en kjempekoselig restaurant rett etter at vi kom hit, som serverte fantastisk pasta, med like fantastisk vin til. Bildet er av Mamzen før maten kommer.


I restauranten hang det et bur med en undulat i. Den fikk etter hvert selskap...


Jeg var ikke rask nok til å få med katten i svevet, men den skal ha for forsøket; det var helhjertet!

Har ikke gjort så mye "spennende" i dag, men det er heller ikke poenget. Poenget er å kose seg. Og det har vi gjort. Og det skal vi fortsette med. Jeg øyner rødvin og sjokolade på bordet bortenfor meg her nå, så vi tastes senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar