lørdag 9. juni 2012

Lørdag, tror jeg

Her inne er det jammen tørke for tiden! Livet preges av mye jobb, ikke bare er det/har det vært innspurt på skoleåret for min egen klasse, men jeg driver og sensurerer eksamener i tillegg og det tar villt mye tid. Det i seg selv burde muligens ikke være nok til at jeg ikke rekker å blogge, men huset ser bomba ut og utearealene bærer preg av lite kjærlighet de også. Med andre ord: en eventuell fotoshoot kan bli litt av prosjekt...

Men nedtellinga har starta. Eller egentlig ikke, men hvorfor ikke sparke den i gang her og nå? 7 "arbeidsdager" igjen før madammen har 8 uker ferie/avspassering. Og jeg må sette ordet arbeidsdager i hermetegn, for det er jammen ikke mye "jobb" å spore disse dagene. Filmtitting hele mandag, film og noe småtteri på tirsdag, møtevirksomhet onsdag og torsdag (finnes ikke pes - de har lansdelens beste frokost og lunch på hotellet jeg kommer til å befinne meg på ;)  ), aktivitetsdager fredag og mandag før det bare er kosedag den siste tirsdagen. De siste skoledagene om våren ligner til forveksling litt på oppbevaring av ungdom! Jaja, også eksamensbunken da, men den skal jeg vel komme meg gjennom :)

Dessuten går jakta på bikiniformen forbausende bra. Vektklubb.no er min venn, genialt med oversikten man får over hva man putter i munnen der inne altså! Lykke å se klær som bare har samlet støv i klesskapet mitt i noen måneder som nå igjen passer. Måtte det bare fortsette sånn!

1 kommentar:

  1. Her skrev jeg inn en lang kommentar, her om dagen. Men det ser ikke ut som den kom med....

    Iallefall. Kos deg i ferien. Her er det omvent. Studenten skal jobbe i sommer ;)

    SvarSlett