søndag 26. august 2012

Nylig innflyttet

Bortimot en måned uten blogging - det må jeg jammen si. Men det har en forklaring. Det føltes liksom dags for et interiørinlegg etter hvert, og det har ikke vært så enkelt. Billedbevis:
 

All billedbehandling i verden kan ikke redde dette "interiøret". Nå skal det sies at dette var etter at fryseskapet ropte om hjelp, og jeg derfor måtte fjerne alt som sto oppå det, men likevel. Men nå er huset på bedringens veg, selv om masse fortsatt gjenstår. Lageret er hvertfall ryddet nå! Det har vært neglisjert leeenge, så denne gangen valgte jeg å begynne ryddeprosessen der. Det blir alltid sist det, og da gidder jeg jo ikke mere ;)
 
Og når man er så flink må man jo premiere seg selv! Så derfor lot jeg denne karen flytte inn:
 
 
Er han ikke bare supersjarmerende? Han er litt beskjeden av seg, så derfor tør han ikke helt å komme ut av muren, men det er greit det.
 
 
Så der henger han da, og studerer utsikten utover bygda. Av alle husdyra jeg har hatt på tomta mi (14 sauer for et par dager siden, for eksempel) kårer jeg herved geitebukken til den det er minst bryderi med. Snedig.
 
Uansett: ønsker deg en fin søndag! :)
 




2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen tilbake :)
    Veldig morsomt med den geitebukken.
    Kan jeg spørre hvor du kjøpte den?

    Fin kveld/Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, takk for det :) Klart du kan spørre, glemte vel helt å nevne det i farten jeg ja, men den er kjøpt på Kremmerhuset. Råmye lekkert der akkurat nå!!!

      Slett