fredag 3. februar 2012

Bare jammer

Neida, det er garantert de som har det værre en meg. Men jeg er FORKJØLT! Daaaakars meg ;) Flatt på sofaen er det eneste som frister.




Den usminkede sannheten om utsikten fra mitt stå(sitte-ligge)sted der, altså! (For sarte sjeler; unnskyld!) Men det er akkurat som om alt blir litt greiere når jeg får jamret litt om det. Og jamringen må ferdigstilles nå, for til uka skal jeg jo på MOT-kurs (gledes!) og der passer det seg vel ikke helt å jamres sånn ;) Og det er jo bare meg her hjemme, så da får jeg ta i bruk verdensveven for å jamres da! Hvis bare f.eks papzen dukket opp med litt sjokkis nå så... ;)

Gambler på at formen er hakket bedre i morgen. Har et par ærender som må gjennomføres, enten jeg gidder eller ikke. Blant annet er jeg i ferd med å miste synet. Så jeg må finne en frisør som er i stand til å fikse det ;)

Jaja. Lite interiør og masse sutter her, satser på å komme sterkere og mere positivt tilbake i morgen :)

Fin fredag til deg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar