fredag 24. februar 2012

Perler uten svin

Vinterferie - hurra! Ja, jeg har hatt ferie hele uka, så denne bloggtørken finnes det ingen unnskyldning for. Var jo ikke tanken at jeg kun skulle blogge i helgene, så her må et tas grep!

Uansett; jeg har kost meg. Shopping med Mari i Trondheim med påfølgende skravle-slumber-party hos Katharina var knall! Begge deler må gjentas, om enn ikke nødvendigvis på samme dag neste gang, bittelitt dårlig samvittighet for å "hive" Mari på et tog hjem...

Spesielt siden Mari er min perlevenn! Siden jeg ikke har fått ut fingern og overført nødvendig programvare fra CD til USB, så må jeg besøke henne når jeg får perlebehov. Og det får man jo. Eller gjør du ikke?


Jeg har vel vist av et perleprosjekt her inne tidligere, den gangen var det en hubro. Har fått mange kommentarer på det, ikke bare er det noe uvanlig å legge perler i en alder av... Eh... 29 (tjihi), men hubroen ble kjempekul! Vi snakker hedersplassen i stua.

Denne gangen er det en Picasso som møysommelig perles på plass. Tror den blir ganske lekker denne også, ihvertfall er det koselig å pusle med.


Skal vise den i sin helhet så fort den er ferdig, men det er noen timers jobb igjen på den ennå. Bare flott det, er det ferie så er det ferie. Og for dere andre som ikke har ferie så er det jo uansett helg nå. Nyt den, den er jo strengt tatt en ukentlig ferie den også! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar