mandag 27. august 2012

Tyveri

Ja, det stemmer, denne ideen har jeg stjålet. Ser ikke bort fra at det er fra en annen blogg; jeg aner virkelig ikke. I såfall: unnskyld! Men ideen er fin da :) Gavepapir har liksom aldri funnet plassen sin hjemme hos meg. Derfor var det genialt med dette tipset: bæreposeholdere fra ikea :)

Opp på veggen ute på lagerrommet mitt, og vips var det problemet ute av verden:) En med (stygt) julepapir (som bare er der fordi det er for stygt til at det i praksis blir brukt og derfor kommer til å bli stående der i overskuelig framtid) og en med det andre. Fornøyd!


 
Resten av rommet er rimelig ryddig det også nå, og det var virkelig på tide. Masse søppel er bært ut, men jeg burde sikkert ta enda en runde. Som alltid kaster jeg alt for lite! Så nå får jeg bare kaste meg over resten av huset også, extreme makeover the Berit way ;)


1 kommentar: