onsdag 29. august 2012

Dingz

 
Jeg har dratt kortet. Igjen. Midt oppi kjøpestoppen min. Mer som en kjøpebrems, må jeg vist kalle det, og knapt nok det. Jaja, værst for meg. Men hva er det?

 
Det er helt klart en dings. Og dingser skal man ikke undervurdere verdien av. Denne dingsen har jeg faktisk tenkt ut patentet til selv, men aldri fått ut fingern og lagd. Så da kjøpte jeg heller bare en, når det viste seg at Clas Ohlsson hadde fått samme ideen som meg. (Clas Ohlsson (aner ikke hvordan det staves) er forresten et forferdelig dårlig forretningsnavn, spør du meg. Det måtte en svenske til for å få til det ;)  )
 
Fortsatt ikke skjønt hva det er?

 
Den skal plasseres over bollen når man pisker ting i den! Jeg er skikkelig lei av å måtte vaske halve kjøkkenet etter å ha pisket litt krem eller what ever, men med denne så blir det jo ikke noe søl! Love it! Passer ypperlig sammen med stavmikseren min.
 
Og skulle det bli behov for det, fungerer den sikkert fint som frisbee også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar