onsdag 16. januar 2013

Kaldt. Og skap. Og meiseboller. Og sånn...


Fine, kalde, klare dager. Noen av oss er ikke helt ferdig med forrige sommer ennå, så lyslenka henger fortsatt ute, selv om den ene kula klokelig har søkt tilflukt i telyslykta i håp om at den skal få noe å varme seg på der. 

Fint vær for innepuslerer da! Her males skap så mormor antagelig roterer i grava si, men mormor; det blir tøfft altså! Og ingen ville hatt dette skapet framme nå hvis det ikke fikk seg et realt ansiktsløft. Spørs bare om jeg er tøff nok selv, for dette blir ganske ekstremt... Det kommer bilder susende etter hvert!


Dette bildet er det også, når jeg tenker meg om, ei god stund siden jeg lovte å legge ut. Jeg har nemlig de triveligste elevene, som lager julegave til kontaktlæreren sin (Ok, mulig kontaktlæreren hintet mer enn bare litt om at denne syntes hun var fin, men likevell! ;) ). Ikke alle tiendeklassinger som gidder det! Jeg synes konseptet med meisebolle inni kvist (kan man kalle det det?!) er kjempesøtt jeg. Måtte supplere med et par bjeller med samme hensikt på europris, sammen er de dynamitt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar