søndag 22. februar 2015

2015 jo!

2014 gikk jammen fort, det ble visst bare ett (!!!) blogginnlegg. Såeh... love at jeg skal blogge mye i år? Ønsketenking. Men samtidig er det jo en trivelig beskjeftigelse da, så hvorfor ikke. Mener å huske at Norske Interiørblogger la meg til under "hverdagsliv", så da får det bli det da, hvis det blir blogging.


Uansett, dette er siste kvelden av vinterferien. Litt bummer, og litt ok. Det fine med ferier er at det gir en slags ny start etterpå. Og det trengs. Jeg som var sånn passe i gang med å få orden på kostholdet mitt for en tid tilbake er nå skikkelig ute å kjøre. Jeg har spist sjokolade i såpass store kvanta i det siste, at jeg har bestemt meg for å ikke gjøre opp regnskap på det en gang. Derfor: nytt og bedre liv fra i morgen! Bikinisesongen er bare et lite knips unna, så her er det bare å ta tak! Jeg har lagd meg plan for middagene fem dager framover, har en plan for andre måltider også, pluss et absolutt overkommelig mål om å ut å gå tre ganger i løpet av uka, pluss dra den dissende rompa mi ned på treningssenteret en gang. Et sted må jeg jo begynne. Herfra kan det bare gå oppover!


#flatmagefinrumpe2015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar