mandag 30. januar 2012

Absolutt sofakollaps

Jeg burde virkelig... (Burde-burde ikke vi damer alltid?) Men jeg gjør det ikke. Jeg har gjort, og tror jeg lar det bli med det. Det burde holde om den saken.


En frisk marsj i gnistrende vinervær, derimot, DET hadde jeg ikke takket nei til. Ikke det at jeg har gjort det heller i dag, men dette bildet fra tidligere i vinter av mamzen minnte meg på hvor fint det kan være.



I stedet ble det ei styrkeøkt på treningssenter. Funker det også, men omgivelseneer ikke helt de samme. Bare så dumt at dersom jeg skal proppe meg full av godsaker hele tiden (enormt behov for sjokkis nå, kjenner jeg!) så må jeg bruke kroppen litt skikkelig innimellom. Time med PT i morgen kan bli brutalt, men vi får nå se...


Bare slenger ved et grumsete bilde fra et kafebesøk sammen med mamzen og tante, heller ikke det fra i dag, men like fullt en reminder på hvor trivelig kafebesøk er. Og hvor godt is er. Og latte. Og mere is. Jaja. Kose seg mens man kan!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar