torsdag 2. februar 2012

Royal Copenhagen, finally!

For flere år siden kjøpte jeg det første. Bakte flatbrød og sparte, og kjøpte meg ett krus. Et lilla ett. Siden har det blitt tre til, og de har vært i daglig bruk hele tiden. Finfint dansk porselen, med silikon rundt som gjør dem gode å holde i. Men fire er litt lite.


I går fikk derfor de fire første to nye lekre venner! Frøken lindegrønn og frøken sjokkrosa har flyttet inn, og foreløpig ser de ut til å trives bra. Det lyseblå og det hvite ser ganske blasse ut sammen med de andre fargene, vet at det tidligere var snakk om at det skulle kunne gåann å kjøpe bare trekkene, men det har jeg ikke sett noe til. Noen som vet om det finnes? Bare trekk altså? Tror faktisk ikke Royal Copenhagen selges her i Nord-Trøndelag, tror man må til Trondheim da. Men nettshopping er jo snedig ;)

Royaldesign.no hadde gode priser, gratis levering, og varene jeg bestilte på søndag var her altså i går. Onsdag. Det syns jeg faktisk er rimelig kjapt! Og nei, dette er ikke reklame. Jeg er bare rett og slett veldig fornøyd :)



Så nå pleier jeg forkjølelsen med te i nytt krus i en farge som varsler om at det går mot vår. Kan nesten ikke vente! Våren er absolutt favorittårstida, så en sånn tyvstart må vel være lov. Hvertfall når man er så shabby som jeg er i dag. Skal etter hvert dra meg iveg på pub-quiz, tror det må til en del ibux før det stuntet! ;)

Finfin "før-vår-kveld" til deg! :)



2 kommentarer:

  1. Åh, de krusene likte jeg veldig godt. Så freshe, og som du sier: vårlige :)

    Fineste kvelden til deg :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? Har så lett for å unngå farger, men LITT får vel selv jeg klare ;)

      Koselig at du stakk innom :)
      Klem

      Slett