lørdag 24. mars 2012

Bloggeplante - basta!


Jeg har tatt en avgjørelse. Jeg har nemlig hverken Corocia eller oliventre, men jeg kan ikke fatte og begripe annet enn at denne überkule oppstammede seljesaken må bli ikke bare godkjent som, men omfavnet som den neste obligatoriske bloggeplanten! Er den ikke bare utrolig kul? Littegrann dumt at de hadde tre ulike varianter på butikken, for jeg burde virkelig ikke bruke så mye penger på trær akkurat nå, men jeg har faktisk lyst på alle tre... Holdt meg i skinnet og gikk for bare denne ene i første omgang da, det får vel være måte på!


Må jo spare noen kroner for å gå på cafe også, lørdag = kaffe og kake/is/ett-eller-annet. Egentlig på et vis bare en uvane, men en trivelig en. Er det bare en vane da? En tradisjon? Vet ikke helt, har vært sånn helt siden jeg var lita og vi gikk på Domus-kafeen sammen med mormor og morfar. Der fikk jeg alltid softis, og jeg husker jeg følte meg kjempestor den dagen jeg slapp å legge isen på et fat og spise den stykkevis og delt (teorien var visst at mesteparten av isen ellers garantert ville ha havnet på klærne/bordet/gulvet hvis jeg spiste direkte fra kjeksen). Og så var det krone-automat der, sånn knipse-boks, you know. Svei nok fort av både fire og fem kroner der hvis Mamzen hadde en ekstra raus dag ;)


Those were the days :) Ny dag, ny is. Have a good one :)


3 kommentarer:

  1. Kaffe på "Terian" va fast takst ferr mormor å morfar om laudåggån ja.... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Obligatorisk :) Lamme a Alfhild. Bynne å bli nånn år sea nu...

      Slett