lørdag 17. mars 2012

Tja...

...litt... Kjedelig, kanskje? Rastløs? Eller ett eller annet... Men jeg er i allefall på hytta. Og det pleier jo å være digg. Bortsett fra akkurat denne gangen. Blir ikke noe av noe, liksom. Men jeg har manchego med nøtter og honning, deilige oliven, hvitløksbrød og yummy scampi, vin, dvd'er (tomt cover på den jeg egentlig har lyst til å se, selvsagt), BoligDrøm, Bolig Pluss, Kamille og bok, hekling og tekopp, vindtett jakke og tursko, så jeg kan egentlig ikke klage. Alt ligger til rette for herlig avslapping.

Typisk meg da å henge meg opp i ting jeg ikke får gjort noe med, og grave meg ned i dritten. Jaja. Kan ikke tro annet enn at ting blir greiere etter hvert, og at jeg klarer å faktisk nyte det siste døgnet her før jeg er hjemme igjen og begynner å tenke på neste uke. Plutselig påske, og straks vår!

Og en ting til: hva er egentlig den rimeligste løsningen på mobilt bredbånd? Har jo omsider fått nett fra veggen hjemme, men vil gjerne ha med meg nett på hytta fortsatt. Men jeg har ikke lyst eller råd til å fortsette å betale på full pakke fra telenor kun for de få gangene jeg er her. Tips, anyone?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar