søndag 9. september 2012

Beklager, folkens :(


 
Beklager punkt 1: her kommer det første av flere puteinnlegg (haha - tok du den? ;) ) denne høst/vintersesongen. Puter er trivsel, anvendelig og lett utbyttbart.
 
Beklager punkt 2: Det er jeg som har stukket av med de beste kollegene. For dere andre er løpet kjørt er jeg redd, det er på min skole man finner de beste folka! ;) Ikke bare er de forferdelig flinke, de er i tillegg forferdelig trivelige å være sammen med. Og når de da i tillegg tropper opp på teamfest hjemme hos meg med verdens søteste dådyrpute som vertinnegave, ja da er lykken komplett. Snakk om at de vet hva jeg liker! Fininger!!!

 
Dådyret fant med en gang sin favorittplass oppi den gamle sengebenken min på kjøkkenet. Mye tyder på at den etter hvert må få følge av ei litt røft strikket pute der, men det vil tiden vise. Fin er den uansett!
 
Og med en hjort som selskap like bortenfor håper jeg den vil trives der. Ingenting å si på dyrelivet hjemme hos meg, hvertfall!



1 kommentar:

  1. Kjempefin pute. passet utmerket med sitt følge litt lengre opp på veggen ;) Jeg skal slett ikke nekte for at du har fått de beste kollegaene. Nyt dem og dagen ;)

    SvarSlett