søndag 16. september 2012

Sååå svak

 
Neida, jeg er ikke syk. Eller - jeg håper det hvertfall, selv om det kjennes ut som om noe er i ferd med å skje nede i halsen min. Akkurat det fortrneger jeg ganske enkelt, så går det sikkert bort av seg selv.
 
Men svak er jeg like fullt, hvertfall når det kommer til visakortkontroll. Er det ikke slik at jeg sparer til Londontur i høstferien, kanskje?! Så hva er da greia med å gi etter ved selv den minste fristelse nå da?! Men så var jo ikke dette en liten fristelse da...


 
Kul svart skål med hærlig glinsende bronsefarget innside fra Bloomingville, som siden det denne uka var kupongavisuke på Magneten kjøpesenter ble førti prosent billigere enn den ville blitt neste uke. Bra argument. Og den skreeek etter å bli min. "Beeerit, kan du ikke seee at jeg matcher veggen diiin!!!" hylte den der den sto. Og den har jo rett i det, har en vegg i akkurat disse fargene jeg. Så jeg gav etter. Velvel. Får vel bake noen kilo flatbrød ekstra og sørge for å selge det før reisen, slik at jeg har kompensert for denne konsentrasjonsblemma. Burde-burde... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar