fredag 15. februar 2013

Hooray, hooray - it's a holi-holiday!

 
Dagen er der: det er ferie! Ni lange dager til ende skal nytes på ymse vis. Noen hjemme, noen på hytta og noen i den store, skumle trønderbyen. Deilig plan!
 
Men jeg kom på at jeg har jo ikke skrytt av det nye golvet mitt ennå! Det kom på plass i grei tid før jul, og jeg nyter fortsatt synet av det hver dag. Bare for å minne om hvordan det så ut; her er et par bilder fra prosessen med å legge det nye:
 

 
Som vanlig var det snilleste Papzen som forbarmet seg over meg, selv bidro jeg vel mest med... Tja... Kaffekoking? Og litt håndtlanging da. Det er jeg ikke så aller værst på.
 
Men gulvet ble griselekkert, jeg er superfornøyd og SÅ glad jeg ikke valgte et mørkt gulv, hvilket var alternativet. Virkelig mørkt! Hvitt og deilig er dette :) Mange advarte meg mot hvor kalde laminatgulv er, men dette opplever jeg ikke sånn. Lunt og godt er det faktisk :)
 

 
Ikke fullt så lunt og godt ute ennå, men det kommer seg. Sol og vakkert i dag, mangler bare takdråpen nå så kommer vårfornemmelsene strømmende. Fint å se på innefra hvertfall!
 
God helg til alle som stikker innom, og til alle som går ut i ferie nå:
GOD VINTERFERIE!




1 kommentar:

  1. Hei! Husker du hvilken modell og merke dette laminatgulvet er? Utrolig fint :)

    SvarSlett