tirsdag 19. februar 2013

Sommerforberedelser

 
Heldigvis, og med litt flaks, blir det sommer i år også. Selv om det kjennes uendelig lenge til... Men jeg har troen! Så derfor har Mamzen og jeg i dag lagd hvert vårt par hagespyd. Puslerier i glass er kjempegøy, her er det bare å la det stå til Blir det ikke fint, ja så var det garantert ovnen sin feil ;)
 
På bildet ovenfor er det Mamzen og hennes kunstverk du ser. Fargerikt og vårfriskt :) Har god tro på at de blir kjempefine ute i hagen i ei krukke eller et bed, selv om hun allerede har dømt dem nord og ned selv. Nådeløs kritiker av seg selv på dette feltet, må jeg si!
 
Mine ser du nedenfor her. Forbausende fargerike til meg å være, om jeg får si det selv :) Jeg har to fra før av, men jeg skal vel klare å finne et egnet sted til disse også. Og det mest geniale av alt når det gjelder glass ute i hagen: nå blir det fargerikt der selv om fingrene mine ikke er det minste grønne! Topp!

 
Snart sommer (vår, hvertfall), nyt vinteren mens du kan! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar