søndag 20. november 2011

Hjort er gjort!

Jeg har fått en ny samboer. Han har ikke fått noe navn ennå, men det burde han kanskje ha hatt? Og er han i det heletatt en han? Han bor i hvertfall på kjøkkenveggen min nå.


Litt galskap i hverdagen må det være, så for alle dere som ikke vil ha døde dyr på veggene men som liker den noe "naturlige" stilen som man finner rundt omkring i interiørverdenen nå må vel dette være et greit alternativ? Synes den er knalltøff jeg!

Hjorten er et byggesett som kom flatpakket. Den var slettes ikke vanskelig å sette sammen, tror det tok meg ti minutt eller noe i de baner.




La du merke til at det ligger en strikket sak der? Han har løs strikkekrage på seg! Det er kaldt ute i skogen om vinteren, må vite! ;) Jeg ser heller ikke bort fra at han etter hvert skal få julepynte seg litt, fine knagger for julepynt av ymse slag det der, hihi.



Og slagordet til miho tror jeg de har i behold, tror lett jeg kan la denne duppeditten falle inn under kategorien "unexpected things." Et morsomt innslag på kjøkenet mitt ble den i alle fall!

2 kommentarer:

  1. Tøft! Først trodde jeg det var bror din som ha verri på jakt... ;D mvh Inger

    SvarSlett
  2. Hadde gjerne hatt "the real deal" oppe på veggen også jeg, men dette får holde for nå. Liker det kjempegodt! :)

    SvarSlett