fredag 4. mai 2012

Smøre-bling

Jeg hadde jo helt glemt hvor lettovertalelig jeg er jeg, men det er jeg altså. Jeg abonnerer på Kamille, og i dag dumpet det en liten pakke ned i postkassen med innmeldingspremien min, som jeg altså hadde glemt. For jeg abonnerer jo ikke pga premien, jeg liker Kamille jeg, fint blad det :)
Og fine var vervepremiene også synes jeg! Litt bling på en fredag er aldri feil. Kanskje jeg må stæsje meg litt opp med dem og finne fram bobledrikke også? ;) Særlig var det stas siden jeg må ha kastet bort et "sølvsmykke" som jeg har brukt masse. Fatter ikke hvor det er, men setter en tier på at dersom jeg finner det, så finner jeg jeansen jeg savner også! Kan jeg ha dratt på trening, skiftet der og dratt hjem i treningstøyet etter endt økt mon tro? Skulle ikke forbause meg, må nok krype til korset og spørre på treningssenteret. Velkommen til livet på Vimsetoppen!
Fint smykke - fin fredag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar