søndag 20. mai 2012

Terskelsenking


Bloggtørke, er det det det heter? (Og i hvor mange språk kan man egentlig koste på seg å bruke det samme ordet tre ganger etter hverandre på den måten? ;) ) Det fungerer litt sånn for meg, at dess lengre jeg ikke blogger, dess mere føler jeg at jeg må ha noe å melde når jeg først rabler ned noen ord. Og slik bare forsterker det seg, dag for dag, slik at etter hvert finnes det ingenting jeg kan melde som er godt nok. Så i dag har jeg bestemt meg for å droppe denne tvangstanken helt, og bare slenge et par bilder av rosene jeg kjøpte i går, og som etter hvert skal få flytte ut, ut i eteren.


Ikke bare har det kommet roser og litt andre sommerblomster til gårds, en del stauder har også kommet i jorda. Stokkroser, salvie, japanspir og forskjellig annet, men det er fortsatt god plass i det nye bedet foran huset. Tror det blir lekkert der om et år eller to når ting har fått sjansen til å vokse seg til litt.

Søndag eller ikke, nå må denne madamen jobbe litt. Det meldes fiiiiinvær til uka, og da er det uaktuelt å tilbringe hver eneste ettermiddag innendørs med jobb, så det gjelder å komme lengst mulig mens det er overskyet. Fin søndag til alle som stikker innom her, koselig med bloggbesøk :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar