torsdag 26. juli 2012

Kunstnerwannabe


Jeg er ingen kunstner. Jeg hører at folk påstår at jeg er kreativ, men langt derifra. Jeg er en etterdilter, ei hermegås som ikke er overdrevent god på det en gang. Denne gangen er det Magne Furuholmen som har satt sine spor. Han har for øyeblikket utstilling på Stiklestad, og hadde jeg hatt et lite hundretusen til overs skulle jeg definitivt ha investert. Dessverre er jeg kommunalt ansatt, så det kommer nok neppe til å skje med det første.


Derfor har jeg, etter en kjapp tur til Søstrene Grenes utmerkede kunstneravdeling, tatt rullen i egne hender. Og nei; det er ikke meningen at det skulle stå "prim" der, du ser vel at det ikke er en i? Det er en L som hviler seg litt bare :)

Resultatet ser du på bildene over. Jeg liker resultatet litt, men ikke 100%. Det ble litt rotete på et vis, men ikke verre enn at det får passere. Men dette var jo bare ett forsøk, i nær framtid kommer nummer to. Der har jeg ei plan. Jeg kommer neppe til å holde meg til den når det kommer til stykket, men det er verd et forsøk. Og så MÅ jeg bare slenge med et par bilder jeg sneik meg til å ta av The Real Deal nede på Stiklestad, det er en grunn til at Han er kunstner og ikke jeg!



Fine? Jepps. OK, kan være enig jeg med Svigerinne om at bokstaver strengt tatt er ganske oppbrukt, men pokker heller, jeg synes det funker her! Så da blir det bokstaver i heimen ei lita stund da. Kan jo bare male over det når jeg går lei! Men det skal jeg hvertfall ha: det ble hverken home, love, faith eller welcome av det!



2 kommentarer:

  1. Jeg synes ditt var finere en hans! MYE! :)

    SvarSlett
  2. Åååå, snillis :) Tusn takk for den :)

    SvarSlett