lørdag 28. juli 2012

Luffelørdag



Altså - jeg liker inneliv kjempegodt. Klager fortsatt ikke over det. Har dessuten akkurat sjekket værvarslet for Alanya neste uke, og i den grad det ser ubehagelig ut der så er det på den positive måten.


Det som er littegrann dumt med alt dette innelivet er at det er så kort veg til kjøkkenskuffen (der det finnes sjokkis) og fryseren (der det finnes is) og kjøleskapet (der det finnes hvitvin). Og internett da, der det finnes i overkant mange fristende oppskrifter på alskens som man oppfordres til å bruke en "regntung sommerdag" på å bake. O' viljestyrke, kom til meg. Kombinasjonen av alt dette harmonerer dårlig med bikinien som skal på neste uke...

Kanskje jeg burde gjøre noe fornuftig? Gå tur er tenkt, jeg liker egentlig å ut å gå i regnet jeg! Er jo bare å kle på seg :) Men jeg har jo et lagerrom som trenger en smule kjærlighet også da... Setter en tier på at jeg bare blir sittende her. Jaja. Livet er for kort til å rydde roterom på lørdagskveldene! Ha en fortsatt fin kveld og en bra søndag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar