søndag 24. februar 2013

Hagedornhagen

 
 
Jeg har siklet ei stund, spekulert litt etterpå, og når jeg sto i butikken og skulle smelle til spurte Mamzen rolig "skal du ikke vente til du har åpnet alle bursdagsgavene dine først?" Så da gjørde jeg det. Og vettu hva, der var den! Den lekre plakaten fra Hagedornhagen, med en vissen tistel på. Jeg synes den er så fin! Jeg har supplert med noen postkort som også er kommet i glass og ramme. Jeg er så fornøyd, endelig noe som funker på den fine men akk så vanskelige tapeten min.
 
 
 
Måtte ta et bilde litt nærmere også, i håp om at farger og detaljer kom bedre fram der, men det gjorde de ikke. Det som derimot kom bedre fram, var vinterstripa i tapeten. Ser du den? Den går rett nedover hele veggen. Den kommer fram hver vinter, og forsvinner hver vår. Jeg har vurdert å ta en tusj og farge veggen svart, men har kommet fram til at det har sin sjarm at den er der også :)
 
Jelly Bean-skåla jeg fikk fra bror + familie, som var rød og kjempefin, ble etter MYE spekulering (jeg liker ikke å bytte gaver...) byttet i cerice, siden den da ble såpass mye enklere å plassere. Fortsatt kjempekul da! Håper de ikke tar det ille opp :)

 
Finfin søndag rundt om i verden :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar