lørdag 23. februar 2013

Hagespyd Vol. 2

Etter at jeg la ut et par bilder av de uferdige hagespydene på torsdag, har jeg fått et par spørsmål om hva hagespyd egentlig er. Og svaret er ganske enkelt: det er pynt! For å vise konseptet for dere, byttet jeg ut det jeg vanligvis har ute på trappa med resultatet av denne ukas puslerier. Bildene ble ikke det helt store, men sånn er de hvertfall:
 
 
Riktig nok var det bare ett armeringsjern her så jeg fikk bare montert det ene, ikke greit å stappe jern nr 2 i jorda i x antall minusgrader ;) Men det pynter jo opp da! I fjor satte jeg et par der hvor tulipanene tidligere hadde blomstret. Superkjedelig når bare bladene er igjen der, så denne løsningen var kjempefin :) Disse her ble veldig oransje når de ble brent (de var skarpt gule før den tid) så det ligger an til at jeg må så ringblomster til sommen :)
 
Slenger ved et bilde av det som vanligvis er der ute også. Dette kan vel muligens ikke defineres som spyd (?) men jeg liker det likevel. Husker det i sin tid var inspirert av nordlyset, og jeg synes det er veldig vinterlig og fint der ute :)

 
Tilbake til Hver gang vi møtes nå; kos deg du også! :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar