fredag 8. februar 2013

Alessi in the house

TGIF. Bare nevner det. Ikke det at det ikke har vært ei bra uke, for hvis man bare ser bort fra forkjølelsa/influensaen/omgangen/hva det nå var, så har det vært ei kjempefin uke med MOT i alle bauger og kanter. Utrolig morsomt å sysle med MOT, når vi har så mange fine elever å jobbe med!
 
Men det må vel være lov å synes det er godt med helg, for det? Slaraffenliv med Skavlan, vel vitende om at det eneste som hindrer meg fra å nyte et glass vin, er at jeg da må reise meg fra sofaen. Tiltak.
 

For nytelse er viktig. Og vakre ting. Det er der Alessi kommer inn i bildet: fiiine vannkokeren! To be absolutely honest; den gamle, billige Melissa-kokeren var kjappere, men det betyr ingenting i denne sammenhengen. Denne er et smykke på kjøkkenbenken *smiler*
 

 
I tillegg ligger det en hortensia på kjøkkenbenken, foreløpig innpakket i papir. Synd og stor skam, den skal straks få komme ut i frihet og pryde kjøkkenet i all sin prakt. Jeg har en fra før også, rosa, men den hvite blir ikke feil den heller. Mildt sagt. Et styr å vanne hele tida, men nå har jeg altså holdt liv i en azalea siden før jul, så da skal jeg vel klare dette også!
 
Så sånn går dagene. Gjelder å finne noe å glede seg over. Og med MOT på jobb, Alessi på kjøkkenbenken og hortensia på bordene er februar slett ikke det værste man har!


1 kommentar:

  1. Den var utrolig fin! Og Mot gir mening, Mot er viktig. God helg :-)

    Mvh
    Merethe

    SvarSlett