fredag 23. september 2011

Rødt

Det er offisielt: høsten er såpass godt innarbeidet at hvitt har blitt rødt. Du vet hva jeg mener. Ok, jeg googler og finner illustrasjonsbilde:


Vakkert ;)

Et annet sikkert tegn er at det knitrer i ovnen igjen. Vet ikke helt hva jeg synes om det, siden jeg vat hvilken kvalitet veden jeg har skjulet fullt av er i. Grov, bløt, muggen. Ikke i det heletatt av en slik art som man vil ha i hus. Den jeg tente opp med i kveld har ligget inne hele sommeren og godgjort seg, men jeg krysser fingrene for at også den ute i boden har tørket litt i løpet av sommeren.

I alle fall har Fixi bestemt seg for å bli liggende i fanget mitt denne helga, jeg aner missnøye hver gang jeg reiser meg for å sjekke løksuppa. Men nå er den (altså suppa) gratinert og grei, det gjenstår bare å nyte! God helg til deg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar