lørdag 17. september 2011

Selveste Påsan

Da jeg parkerte bilen på Svinhammer i går, så jeg en sørgmodig sjel stirre på meg. "Jeg får aldri noe kjærlighet jeg", liksom. Påsan, selvfølgelig. Selveste Påsan. Og at han ikke får kjærlighet er bare bullshit. Sta som et esel er dette eselet, og fryktelig glad i kos.


Kul fyr? Høyrøstet også, kan jeg informere om, men med et noe begrenset reportoar. Skjønner ikke helt hva som skjedde med kameraet mitt her, ser ut som det mente at Påsan trengte litt gratis Photo Shop. Usikker på hva han mener om å farge pelsen lilla...



...for han er jo en skjønnhet sånn som han er også han! :) Og naturligvis fikk han kos av meg. Hvem kan vel stå imot et esel som han? Det klødde under grima, kunne han fortelle. Alvorlige greier. Jaja. Livet på landet kan være så mangt! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar