lørdag 15. oktober 2011

Fire Safety DIY

Dette prosjektet skulle jeg ha gjort for to år og tre måneder siden, mao med en gang jeg fikk nøklene til huset: jeg skulle ha kjøpt meg brannslokningsapparat. Det har, bank i bordet, gått bra, men nå har jeg kjøpt. Ikke bare ett, men to!


  Men det skal de ha, de er ikke særlig vakre. Og skal jeg gjemme dem bort, så er det i grunnen bare på vaskerommet jeg kan sette dem, og der ville de bare være i veien. Så derfor har jeg tatt grep: jeg har lakkert!


Foreløbig bare det ene, siden jeg ikke kjøpte mer enn ett i første omgang, det andre får bli senere. Startet med å maskere det som ikke skulle bli hvitt, så var det bare å spraye i veg. Fire strøk var plenty. På bildet over her er det faktisk bare ett strøk.


Her er det noenlunde ferdig. På nært hold, slik som her, ser man at bokstavene ikke er helt jevne og fine så enten måde få en del ekstra strøk, eller så må jeg finne en annen farge som dekker bedre enn sølv, rett og slett. Men på den annen side, hvor ofte kommer jeg til å studere det på nært hold? Vi får se.


Uansett, hvor mange er det som kan skryte av at de har et brannslukningsapparat som glir såpass lett inn i interiøret? ;) Kjempefornøyd!



3 kommentarer: