lørdag 22. oktober 2011

Vakkert til siste krampetak

Av og til, og egentlig litt for ofte, ender jeg opp med å kjøpe med meg hjem rosebuketter av typen 39,90 på ICA eller rema eller hvor det måtte være. Oftest ICA sine. Kvaliteten varierer litt, men ofte står de kjempelenge. Og så henger de med hodet, og så kaster jeg dem. Men ikke disse.


Da jeg tok på en av dem så raste alle kronbladene av! Så da måtte jeg jo teste de andre også, og de var helt like; kastet kronbladene helt uten motstand. Perfekte, friske kronblad. Ok, så ble ikke selve buketten så mye å skryte av etterpå, men se så vakkert det ble med dette drysset rundt vasen! Jeg ble bare stående og kikke på dem. Klisjeaktig vakkert!


Frykter, however, at skjønnheten ikke varer så lenge etter at de havnet på duken, så jeg får vel dra meg og og kjøpe en ny bukett. Lørdagsvakkert :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar