søndag 30. oktober 2011

Unødvendig rolig søndag

Jeppz, i dag ble det en rolig dag. Gjentatte forsøk på å forlate senga fallt i fisk, men til gjengjeld var lørdagskvelden kanon ;) Formen er forøvrig langt bedre nå, og cupcakes til klassen min står i ovnen. Det er ikke sånn at jeg omfavner halloween fullt og helt, men jeg akter å benytte engelsktimen til å fortelle dem litt om hva det egentlig handler om. Og da må vi vel få lov til å meske oss litt mot slutten av timen? Hihi


Dessuten er Fixisnuppa i hus igjen. Sliten og slapp etter å ha herjet med 3-4 andre hunder siden torsdag. Tror hun synes sånne små ferieturer fra meg er suverent, selv om gjensynsgleden var formidabel når jeg kom for å hente henne! Litt dumt at jeg ikke fikk malt det jeg skulle mens hun var borte, for lang pels + maling er ingen vinnerkombinasjon, men jeg skal vel få det til. Det er nemlig muren bak ovnen som skal til pers nå, I'll keep you posted!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar