fredag 4. november 2011

TGIF

Har nevnt det før, kan gjerne nevne det igjen: fredag er ukas desidert beste dag. God dag på jobb, god dag etter jobb. Denne helga not so much som vanlig, for rettebunkene kan ikke lenger få støve ned, men det skal da bli tid til litt pleasure i tillegg til "bissnissn". Og snart kommer jo den andre nissen også, så her er det bare å stå på!

I kveld blir det imidlertid ikke jobb, konsert på Lydhagen står på agendaen. Pia + Ida Lise og jeg
skal se Marte og Line Hallem. Blir helt sikkert en fin kveld!

Dessuten er jeg i gang med å male teggelsteinsmuren min. Det er egentlig fryktelig arbeidssomt... Har jobbet på den i bortimot tre timer nå, men er fortsatt ikke stort mer enn halvferdig med første strøk. Men jeg kjenner at jeg kommer til å bli fornøyd, for selv om det ikke dekker ennå så kjennes det godt at det blir lyst og lett borte i kroken der. Skal heller ikke se bort fra at det neste prosjektet blir å lakkere vedstrumpen hvit ;) Bilder fra prosjektet dukker opp etter hvert!

Thank God It's Friday!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar