onsdag 4. juli 2012

Bærre Bær


I dag ble det frokost på sommervis, til tross for at sola glimrer med sitt fravær. Gjør forresten ikkeno om hun ikke er her, kjenner jeg skal få dagen til å gå uansett. Har strengt tatt lyst på en hyttetur, og det betyr at husets tilstand av ryddighet må justeres en smule. For det skal sies, at når det gjelder å holde hus i orden, type ryddig og rent, valgte mine foreldre å dryle dette eplet så langt som mulig fra stammen. Mamzens ryddige og ikke minst rene hus er en utopi her i gården, her jobbes det etter skippertaksmetoden og ordtaket et rotete hjem er bedre enn et rent helvete.


Men frokosten ja! Jeg slanker meg jo for tiden (i teorien, hvertfall...) og i den anledning telles det kalorier for harde livet. I denne høyst eminente frokosten (tydelig inspirert av Camillas tilsvarende yummy oppvartning tidligere en kveld her) satte jeg til livs 125 kalorier i form av yummy vaniljekesam. Det som underveis slo meg, var at jeg uten problem kan erstatte dem med 85 gram vaniljeis. DA SNAKKER VI SOMMER DA! Hihiii - jeg har ingen problemer med å se at næringsinnholdet da muligens ikke blir fullt så balansert, men det er jo sommer! Bær + is til frokost hver dag heretter - nyt livet folkens; det er sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar