søndag 29. juli 2012

Perler før vin

Se hva jeg fant! Dette ble ikke lagd i går...


Jeg nevnte det vel såvidt i går, dette lageret mitt, eller roterom som det vel må kalles så lenge det er i den tilstanden det er i nå. Så jeg tenkte at dette måtte jeg ta litt tak i i dag da, så smått. Og smått ble det. For jeg har mange ganger åpnet døra inn dit og tenkt "NÅ skal det skje, NÅ skal jeg rydde!" Men så mister jeg motet...
Og som regel er det, av alle ting, disse perlene som vipper meg av lasset! De har stått der og blomstret på et brett ØVERST på haugen (jeppz, det er en haug) av rot. Så da var det bare å ta tyren ved hornene da, og sortere perler... Av ALLE ting!


For de "låste" liksom alt der inne, samme hva jeg flyttet på ville resultatet bli ti-tusen-perler-plukk-opp. Nå er de til en viss grad sortert, og resten er organisert såpass at det hele lar seg sette på ei hylle. Mye bedre! Dessuten fant jeg det lekre armbåndet. Ikke sikkert det er 30 år gammelt, men godt over 20 er det nok. Noe slitt, men absolutt sjarmerende :)


 Så nå når perlene vel og vakkert er sortert er det bare resten igjen. Men nå er det jo fint vær ute, kan vel ikke være inne da? Ut med seg! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar