torsdag 19. juli 2012

Sommertrass


Sånn helt egentlig så burde jeg vel ha en giveaway eller noe nå; dette er nemlig innlegg nummer 100 :) Men det blir det altså ikke. I stedet blir det litt sutter. Eller - egentlig ikke. OK, så er ikke sommerværet noe å skryte av, men det er vel egentlig ikke mer å si om den saken, så jeg lar det ligge. I tillegg velger jeg, hvertfall innimellom, å (unnskyld språket) drite syltynt i det! Jeg gjør det beste ut av det, blant annet betyr det å sitte ute på ren trass. Og det kan være ganske fint det, altså :)


Mitt beste tips er pledd. Med rikelig med pledd holder humøret mitt så mye lengre. Nå så har jeg vel også truet fram en deal med Mamzen & Papzen om at jeg skal få "oppbevare" terassevarmeren deres, og det blir jo også ganske greit ;)Vin er selvsagt et annet tips, men det som er mitt aller beste selling point, er vel å ha like god utsikt som meg. På dette bildet ser det jo fullstendig gjengrodd ut, men det er ikke ille, altså. Men jo, det skal hugges litt også etter hvert. Må bare la noe av det vokse til litt mere først.

Og så skal det komme TV ut dit... OK, det burde vel ikke være det der ute, men da slipper jeg konflikten med meg selv; Grey's Anatomy eller verandaliv? Heretter blir ikke det en problemstilling. Og når jeg i tillegg gjør en eller annen på Finn.no lykkelig ved å hente TV'n deres (de gis bort i hopetall der) gjør jeg jo en god gjerning i samme slengen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar