mandag 19. september 2011

Et søtt, kjapt prosjekt

Siden jeg ble lovt epler i mengder av Camilla og Vidar (vel, var vel egentlig Vidar som lovte ut det, men uansett) fant jeg ut at det var dags for å få ut fingern og strikke et par lysestaker til dem. Kos med levende lys om høsten, og disse i mosegrønn lodden og deilig ull ble skikkelig lune og fine syns jeg!


Ok, muligens ikke heeelt gunstig at jg striket dem med Fixi i fanget siden Camilla er akikkelig alergisk, men med hund i fanget og strikking på pinnene er jo lykken komplett! (Ok, så tok jeg i littegrann der da, men du skjønner poenget?)


Burde kanskje lyge på meg at de er fryktelig arbeidssomme og vanskelige å lage, men det er de ikke. Fra jeg legger opp maskene og til jeg kan sette telyset i den ferdige lykta går det 20 minutter, sånn omlag. Fine er de, åkkesom! :)

1 kommentar: