onsdag 21. september 2011

Lyst er blitt mørkt

Siden p4 tar ansvar og holder folket oppdatert, kan jeg nå videreformidle at det på fredag er høstjevndøgn. Natta blir lengre enn dagen, og jeg er klar! I over to år nå har jeg hatt lyse, lette gardiner. Unektelig veldig lett og lekkert det...



...men mørkt og lunt kan vel funke det også? Så nå er vinduene nyvasket (faktisk!!!) og nye gardiner hengt opp. Helt umulig å få til bra bilder av dem, men jeg her er forsøket mitt hvertfall.



Trodde jeg var heeelt sikker på at de var heeelt lekre, men akkurat nå er jeg litt i tvil. Burde jeg hatt hvitt hele året? Jaja. Det er bare gardiner, strengt tatt ikke en alvorlig problemstilling. Og de er i seg selv kjempefine, så det er sikkert bare snakk om tilvenning. Lune og fine ble de hvertfall! Tror dette blir greit jeg :)

2 kommentarer:

  1. Hvite gardiner er fint, og slipper inn mye lys. Likevel er det godt å skifte litt, og nå som det blir mørkere blir det lunere inne med mørkere gardiner. Du får kjenne litt på det;-) Ha en fin dag Berit!

    SvarSlett
  2. Hah - der fikk jeg endret innstillingene slik at selv jeg klarer å kommentere! ;)

    Jada, det blir vel greit her, vanesak bare. Håper du også hadde en fin dag, koselig at du stikker innom bloggen min! :)

    SvarSlett