fredag 30. september 2011

500!

Yezz, 500 besøk! Mye det, for lille meg! Kan kanskje ikke ta opp konkurransen med fotballfrue ennå, tror hun har 30-40 000 treff hver dag, men 500 totalt er stor stas for meg :) Særlig med tanke på at jeg slett ikke har mye å melde her. Men "dagens antrekk" og "Gud, så travelt jeg har det" er ikke helt veien å gå det heller. Såeh - det får dukke opp ting sånn innimellom fortsatt, tenker jeg.

Innemys i kveld, altså. Papzen har fått servert biff med fløtepottis, broccoli og cognacflambert peppersaus. Var i grunnen helt ok det, frister til gjentagelse. Nå har vi funnet hver vår sofa, kaffe og kake er inntatt som dessert, og gullrekka går sin gang. Latskap funker alltid på fredager.


Og så må jeg jo vise de lekre lysestakene mine. Har gått litt amok og sikkert kjøpt alt for mange, men det er griselekkert syns jeg! I gull, kobber, sølv og rosa utgjør de en fin kombinasjon. Flotte greier at ikea har billige telys, for her går de unna! Men det er vel ikke det verste, økonomien kompenserer jeg vel for ved å ikke røyke, skulle jeg mene. Jaja. Det var dagens nonsens, men kos er det!

Ønsker ei suveren helg til alle som tok seg bryderiet med å stikke innom her! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar