tirsdag 27. desember 2011

Innevær borte?

Jeg liker uvær jeg. Kan det forresten fortsatt defineres som uvær da, når det ikke er uønsket? Men det jeg liker ved det er å sitte inne og vite at jeg ikke må ut. Men det må jeg. Jeg må ta meg nedgjennom bygda, for der går julas triveligste julefest av stabelen. God mat og drikke i masstu hjemme hos bror min er aldri feil, og når jeg bare har kommet meg dit (og benket meg KLIN inntil vedovnen) er det garantert det beste stedet i verden å være.


Nissene som henger i det ene kjøkkenvinduet klamrer seg godt fast i vinden de også, selv om det begynner å bli slitsomt med så mye julefeiring for noen av dem...



Bra da, at vi har pepperkaker som tar ansvar! Synes disse nissene er så søte, blir i godt humør av å se på dem. Så de bor på kjøkkenet mitt hver jul.


Forresten så er det kjempestas å se at så mange klikker seg innom bloggen min! Etter at jeg fikk det fiiine symbolet øverst til venstre på siden min (superstolt NIB-medlem ;) ) er det åpenbart kommet til noen nye mennesker som titter innom. Trivelig for meg det, som bare pusler i det små med halvdårlige bilder og dagligdags småtteri som tema. Stikk gjerne innom igjen :)

Men nå skal jeg steike loffen jeg skal ha med meg i kveld (hvis jeg i det heletatt kommer meg hjemmefra, inneføket er ikke usannsynlig det heller...) og fikse meg selv. Ha en fin tirsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar