søndag 4. desember 2011

Jammen - SE da!

Jeg mener - hallo! Bare for å beskrive hva jeg mente i går, her er to av tingene jeg har fått i kalenderen min hittil i år:


Nix, jeg har ikke fått hund, men puta hun ligger ved stod høyt på ønskelista mi, og nå ligger den der i all sin prakt! Og når den var pakker ut, hadde vi bare kommet til 1. desember... Jeg vet at jeg har sagt tidligere "ingen julepynt før jul" men denne er så søt at jeg er villig til å gjøre et unntak. Ikke skriker den jul heller, kanskje mere vinter? Men rødt er rødt i disse dager da ;) Jaja, den får ligge der! Hærlig!

Og i dag? Se:


Fine hjerte-opphenget! Det fikk sporenstreks plass i det ene av kjøkkenvinduene mine, men det hadde gjort seg utenfor ytterdøra mi også. Så vi får se, ingenting skrevet i stein her.

Uansett: nå må jeg fortsette på rette-bunken. Advent = flust av bunker med elevarbeid å rette. Men med bare flinke barn er det jo bare en fryd! Ha en fin kveld! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar