søndag 11. desember 2011

Puter (og mødre) vi elsker vol. 2


Stearinlys må det være - gjerne i gamle lekre lysestaker. De er ikke helt like, men det er det som gjør dem max sjarmerende :) Og med nye lysmansjetter ble de bare enda mer perfekte. Finfine!

Men det jeg egentlig skulle skryte av, var den nye puta mi! Og atter en gang er det mamzen som har levert varene, se bare her:



Kul? I lekkert setesdalsmønster. Har ønsket meg sånn ei stund og mamzen var som vanlig kjempesnill og strikket ei til meg! Mangler bare et saueskinn sammen med den nå. Teknisk sett har jeg et liggende, men det er såpass "autentisk" at det ikke frister å ha det i sofaen ;) For all del, det er i bruk altså, men bare i kurvstolene der de ikke skjemmer laget. Kanskje puta burde få flytte dit også? Liker ikke kurvstolene, de er grønne og ulekre, men med pledd og ei lekker pute glemmer jeg kanskje å legge merke til fargen på selve stolen? Absolutt en mulighet.

Men nå må det jobbes. Ha en fortreffelig tredje søndag i advent! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar