torsdag 13. oktober 2011

Høstrusletur i høstfint høstferievær


(og sånn ser Fixi ut litt forstørret derfra, hahaha :D )


Siden jeg hadde storfint overnattingsbesøk i natt, var jeg oppe i rett tid i dag. Og siden det storfine besøket måtte være i barnehagen innen halv ti, var jeg også ute av huset i rett tid. Men for all del, rakk litt muffins + "Camilla & tyven" før den tid vi, altså!

Så da vi måtte dra hadde jeg faktisk åndsnærvær nok til å ta på meg tursko + pakke med meg Fixi også, slik at vi kunne få oss en luftetur i Sjøbygda denne gangen. Mamzen skulle i 100årsdag, så det ble Fixi og jeg + Papzen som labbet en runde. Hærlig høstvær da!



Har all verdens intensjoner om å nyte siste rest av høstferien i morgen også, er så digg å ha ferie uten å ha noe man skal. Anbefales virkelig. Jaja. Siden jeg i tillegg til rusleturen også har fått ryddet soverommet + klesskapet mitt i dag, samt noe annet småtteri, innvilger jeg meg et glass vin nå tenker jeg. Ha en fin kveld, godtfolk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar