lørdag 21. april 2012

Flat regret - an update

Rolige dager er sterkt undervurderte. Virkelig. Og siden jeg vet at herfra blir det bare travlere og travlere de neste to månedene så nytes disse dagene litt ekstra. Joda, det blir noen innimellom framover også, men det gjelder å fylle opp kontoen når man kan.

Var ute og jaktet på blåveis litt tidligere, men så ikke snurten av slaget. Tror de har forsvunnet fra hyttehagen vår jeg :( Hestehov gjør liksom ikke nytten så langt ut i april... Bra er det da at jeg har nok å pusle på med inne! En bunke DVDer å ta av, bok, blad - og så skal jeg jo bake kake. Oreo. Yum.

Og just for the record: nei, det drikkes ikke vin i store mengder her, det nytees bare i det små. Og dessuten står tekoppen forran både flaske og glass, for te skal heller ikke kimses av. Hvertfall ikke i sjarmerende Menu-kopp!

Men dersom jeg skal trekke fram noe som er negativt med hyttelivet så må det være senga. Den er helt elendig! Sjelden jeg står opp bare fordi det er for vondt å ligge lenger, men her er det sånn. En stk velbrukt skumgummimadrass kan ikke måle seg med kontinentalsenga hjemme, dessverre. Men senga mi her er plassbygd og har derfor mål som standard madrasser ikke kommer i, så en ny og god madrass frykter jeg blir dyre saker... Noen som har gode tips i så henseende? Lengter etter å bytte den ut, den hadde dessuten blitt en fin utesofa hjemme, på et eller annet vis.

Uansett; nyt lørdagskvelden, hvor enn du er og hva enn du gjør :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar