lørdag 21. april 2012

Flatanger i solnedgang

Etter å ha satt til livs store mengder sjokkis, te, vin, ost, oliven, hvitløksbrød og andre godsaker kjente jeg et behov for å ut og bevege meg litt i kveld. Jeg klatret opp på en fjellknaus i nærheten av hytta vår, og der ser man nesten hele verden. Fiiint i Flatanger i kveld, helt rolig og fint utover Folla.


Lyst og fint er det jo blitt etter hvert også, bildene tok jeg i halv ti-tiden, og selv om det ser litt mørkt ut på bildene så var det bra mye lysere i virkeligheten. Håper på mange slike kvelder utover våren og sommeren :)


 
Helt nederst på det nederste bildet her skimter man hytta vår også, selv om den ble ganske mørk siden jeg tok bildet i motlys. Fint var det, hvertfall :)

1 kommentar:

  1. Tru vi må få bli med t dærre høtta en gang Berit! Jag och du, Ellis og Monica. Mimrehelg ;)

    Kristin

    SvarSlett