fredag 20. april 2012

Gavelykke

Like?


For jeg absolutely LOVE! Snilleste Mamzen (og forsåvidt også Papzen, selv om jeg mistenker at Mamzen har hovedansvaret her) hadde kjøpt bygave til meg fra Dublin. OK - dagkremen og mascaraen var vel strengt tatt bestillingsvarer så jeg har intensjoner om å refundere dem, men uansett: interiørblad er alltid midt i blinken, og KitKat skriiiiker Irland for meg. Vet ikke hvorfor egentlig, den er nok ikke spesielt irsk. I tillegg er kvikklunsj bedre, men mangler samme sjarm ;)

Mamzen fyller forøvrig år i morgen, bare såvidt passert 29 hun også. Og det må jo feires! Men siden jeg er av det vanskelige (og en smule fjærn som glemmer å se på kalenderen før jeg drar) slaget og dro på hytta i helga så blir det ikke feiring før på søndag. Ikke har jeg gave til henne en gang... Makan! Men det har sin grunn da; jeg lette og lette, men siden jeg ikke fant noe som var godt nok for Den Beste, avgjorde jeg at det var bedre å vente. For gave skal det bli!

Jeg bidrar forøvrig med deilig kake og cupcakes, så kom-kom! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar