tirsdag 3. april 2012

Prinsessebesøk

Da jeg våknet klokka halv syv i morges, var mantraet som gikk gjennom hodet mitt dette: "sov-litt-til-sov-litt-til-sov-litt-til!" Jeg tenkte vel ikke først og fremst på at jeg måtte klare å sove litt til, for det pleier ikke å være en utfordring på den tiden av døgnet. Derimot jobbet jeg intenst med tankeoverføring ut til gjesterommet, der Millasnuppa lå. Og hun hørte etter hun, i en hel halvtime. Og jeg vet at 7 ikke er noe å klage over, og det gjør jeg da heller ikke. Men at jeg klarte å lure henne til å ligge i ro i senga mi helt til klokka 8 ser jeg på som en aldri så liten bragd!

Men da var ikke kroppen hennes i stand til å holde seg horisontal lenger, så vi stod opp. Tingeling sto på agendaen igjen, så hun har vi sett to ganger i dag...


Resten av dagen har snuppa tilbragt i prinsesseteltet. Det fine med å bli tante er at jeg nå kan kjøpe de tingene som bare framsto som en fjern drøm da jeg selv var lita. Og prinsesseteltet faller nok muligens i den kategorien. Stor stas å leke i. Hva hun puslet med der inne er jeg usikker på, hun holdt på leeenge og det kom nesten ikke en lyd ut derfra!

Nå har hun og bestefar akkurat dratt, og jeg må dra meg i veg for å handle noe småtteri. Er egentlig mest motivert for å droppe det, men tror det er smart å få unna handlinga i dag, regner med at det er galskap i butikker i morgen. Så derfor: Off I go! Bye! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar