søndag 25. desember 2011

Deilig lat

Årets 1. juledag er akkurat så lat og deilig som den pleier å være. Sov leeenge i den halvvonde gjestesenga til foreldrene mine, julaften ble nemlig som vanlig feiret der og da er det like greit å sove der også. Må jo ha godt drikke til ribba? ;) Nå er jeg hjemmom en tur og ligger på sofaen og slakker mens The Holiday surrer på DVD. Kosefilm!


Julegavefangsten i år var kjempebra, masse "kakestæsj-greier" passer perfekt siden jeg liker å bake/pynte kaker. Hoggstabben + øksa i vedskjulet var heller ikke å forakte, hihi! Fikk dessuten ei fin skål, en snacksy sparegris (kommer nok tilbake til den en gang), deilig håndkrem, sjokolade, ullsokker, +++. Også den lekre veska fra katta mi og hunden til foreldrene mine da, disse dyrene har jammen god smak, altså!

I kveld blir det enda en familiesammenkomst, også denne fast takst. Juleselskap hos tante og onkel er like hyggelig hvert år. Dessverre spørs det om Dagmars ankomst setter en stopper for tradisjonen med å dit denne gangen. Litt synd, godt å røre litt på seg mellom alle måltidene også. Gleder meg til nyåret - da skal bonuskiloene til pers! ;)

Et par bilder av deler av hylla på veggen i stua for å sette stemningen i dag, ha en fortsatt fin 1. juledag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar