lørdag 3. desember 2011

Mamzen min er snillere enn mamzen din!

Ok, jeg har ikke utført noen vitenskaplig undersøkelse på dette, men
hvis man skal dømme ut fra årets adventskalender så tror jg nok at jeg har ordene mine i behold. For en gaveorgie!!! Pakker hver dag i en liten måned, jeg blir garantert aldri voksen nok til å slutte å ønske meg det.


Teknikken man bruker for å oppnå en kalender som dette (ja, det må en innsats til) er som følger: Finn ei oppskrift på en kalender du liker, appliker den med stor kjærlighet og nøyaktighet, og gi mamzen din beskjed om at du vil bli forbauset dersom det ikke befinner seg pakker på den hvar 1. desember. Funket for meg, hvertfall.


Og se så FINT de er pakket inn! Her representert ved 5. desember. Kjempestas! Men det skal jeg ha, jeg er egentlig ikke fullt så storforlangede. Mamzen hadde beskjed om å kjøpe en pose med sjokkis og dele den opp i 24 pakker, lit enklere (og billigere, vil jeg tro) enn dette det, men da er vi tilbake til starten: mamzen min er snill <3


Men jeg ser et potensielt problem her da. Stanga kalenderen henger i pleier å gjøre jobben finfint, men i år skriiiker den av utmattelse. Så mange så tunge pakker er nesten i overkant av hva en ganske normal blomsterpinne kan makte. Mulig jeg må komme den til unnsetning på et eller annet vis, vi får se. Krysser fingre og håper den holder inntil videre, og belastningen blir jo mindre etter hvert som dagene går. Fixi-fin ligger hvertfall under kjøkkenbordet og passer på, og håper det skal falle ned noe digg, man vet jo aldri ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar