torsdag 8. desember 2011

Fort-fort-fort...

...går dagene i desember! Fatter ikke og begriper ikke at folk finner tid til alt, men det er kanskje bare på facebook det virker sånn? Ikke vet jeg hva jeg bruker tida mi på heller, den bare går. I dag var det shopping da, trivsel. Amalies jul fikk bli med meg hjem på DVD, savner den adventskalenderen jeg, den er überkoselig! Fatter ikke hvorfor ikke nrk kjører den igjen. Men hva gjør vel egentlig det, for nå ruller og går den her. 2. desember har jeg kommet til nå, og brannvesenet har akkurat slukket pipebrannen til Amalie. Dramatikk! ;) Og i "Amaliesk juleånd" kjøpte jeg en juleglede til mamzen min. Vel fortjent! :)


Det ble med enda en DVD hjem, tenker jeg får be hjem Milla og Levie (3+5) så vi kan se Polarekspressen sammen. Tantekos :)

Nå har jeg nyfarget hår og nylakkerte negler. Det nærmer seg julebord, full fart i morgen kveld. Så bloggingen får jeg komme sterkere tilbake til på lørdag eller noe, tenker jeg. Fin advent til deg inntil da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar