mandag 16. januar 2012

Akkurat ikke tango tangerine

Er det ikke det fargen heter? Tango tangerine? For jeg har jo forstått at det er den fargen jeg bør satse på i vår. Men jeg er ikke helt der, altså... Denne sengebenken, derimot, er jo ikke langt unna? Litt mer skitten, kanskje. Uansett, jeg vil ikke ha den så rød, så her blir det bare å svinge malekosten! ;)



Men selve sengebenken er jo kjempetrivelig da! Den er gammel og kommer fra samme gård som jeg kommer fra. I perioder har den stått på kjøkkenet hjemme, men nå har de en som er hakket mindre der, så da fikk jeg denne! Yey!

Gjennom årene har stilen forandret seg, og den har fått noen malingsstrøk. Om det er tilfeldig eller ikke (jeg heller mot at det er tilfeldig) så vises fortsatt rester etter de gamle fargene. Akkurat som jeg liker det! Når jeg maler noe setter jeg alltid igjen en liten flekk eller stripe på et diskret sted, slik at jeg kan huske hvordan det var. Derfor synes jeg det er morsomt å se malingen som har runnet nedover på baksiden av ryggen:


To runder med rødt, men med en lysegrønn og en lyseblå periode innimellom. Føler meg nesten kjip (og ikke så rent lite kjedelig) som tenker å male den hvit... Jaja. Som vi ser, så er jo ingenting skrevet i stein. Kanskje blir den plutselig sjokkrosa en gang? Eller knallgul? Hadde sikkert blitt kult, men kjenner jeg meg selv rett så var jeg dritlei av fargen etter ei lita uke. Derfor: lyst, lekkert, og fullstendig kjedelig. Der har du meg! ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar